V době koronavirové krize se změnilo nákupního chování lidí a tento trend se podařilo zachytit Plné Peněžence, největšímu cashbackovému portálu v ČR. V posledních měsících roku 2020 měla Plná Peněženka u českých e-shopů meziročně o 62 % větší obraty.
Plná Peněženka se v březnu téměř ze dne na den rozhodla pro změnu obchodní a marketingové strategie. Věnovala se především na propagaci tuzemských e-shopů. Dohodla klíčová partnerství, ze kterých těží právě české e-shopy.
Po spolupráci s Mall Pay, kde pro uživatele zajišťuje Plná Peněženka exkluzivní akce od e-shopů, vybudovala na míru cashbackový web pro největší regionální zpravodajský portál Denik.cz. Spolupráci s mediálním domem Vltava Labe Média dále prohloubila při úspěšné podzimní akci Slevový týden Deniku.
„Loňský rok byl po všech stránkách skutečně náročný a musím poděkovat především kolegům z našeho IT oddělení, kteří předvedli obdivuhodný výkon. Během několika měsíců se jim podařilo naprogramovat a spustit programy pro VLM, český i slovenský UP, slovenský ISIC a vedle toho rozvíjet Plnou Peněženku i naše další vlastní projekty,“ chválí kolegy Josef Drobílek, ředitel marketingu Plné Peněženky.
V Česku a na Slovensku Plná Peněženka pravidelně oslovovuje několik milionů uživatelů. Je tudíž jedním z největších poskytovatelů věrnostních programů, které zajisťuje pro firmy a jejich e-shopy.
Sesterská affiliate síť Affiliate Port, dokáže Plná Peněženka v jednotlivých programech propagovat individuální nabídky zapojených e-shopů. Ty u Affiliate Portu oceňují špičkovou technologii a jednoduchou implementaci, bezpečnost a jednoduchou správu na své straně.
Uživatelé, e-shopy i partneři Plné Peněženky se v následujících dvou letech mají na co těšit. Nové funkce, propracovaný marketing a zapojování dalších partnerských programů. To je jen pár příkladů toho, co Plnou Peněženku, její uživatele a zapojené e-shopy v letošním roce čeká.
Zdroj: E15